۶ پاسخ

ب من چرک‌ خشک کن داد خلط اور با ضد التهاب

چرک خشک کن بخور سیفکسم قوی هستس

من اینجور بودم دکتر امپول سفازولین زد یدونه امروز یدونه فردا با روزی یدونه قرص آزیترومایسین

سلام
برای گلو دمنوش عناب


عزیزم من گروه دارم هم سوالای بچه داری هم سوالایی مثل الان سوال شما داخل گروه حرف میزنیم
اگه دوس داشتی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم

بیماری فصلی نیست ؟؟
اریون ؟؟؟

خشک کننده آموکسی کلاو ۶۲۵ سر ساعت ۱۲ ساعته بخور خوب میشی

سوال های مرتبط