بله دختر من شیرخشک میخوره و خیلیم وابسته اس🥲
پسره من هنوز شیره خودمو میخوره
اره اره من من😂 من یه مرحله از شیرخودم بود گرفتم کم کم دارم شیرگاو رو جایگزین شیرخشک میکنم بعد شیشه رو حذف کنم 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
بله شیشه فقط میخوره شیر خشک نده هرچی گیرم بیاد میریزم توش میخوره ، شیر گاو ، چای ، اب ، شربت
دختر من تا دو سه روز پیش آب هم با شیشه شیر میخورد تا صبح هم دستش بود خیلی وابسته بود دیگه تلخک زدم اول بو کرد بعد یکم زبون زد دیگه نخورد
دختر منم شیشه میخوره ولی از ۱۸ ماهگی شیرخشک قطع کردم شیر گاو میدم از وقت خواب شب تا صبح دو یا سه تا شیشه میخوره
بله دختره من
من شیر پاستوریزه میدم . اما پر قدرت شیر رو با شیشه میخوره .پستونکم میخوره🤦🏻♀️🤦🏻♀️ انقدم این روزا عصابم ضعیفه اصلا حوصله گرفتنش رو ندارم
آری.
بله من
البته شیرخشکی بود شیرگاو دادم یکساله
من میخوام تا پنج سالگی شیشه بدم ولی در حد یه لیوان تو یک روز کلا
شیر پاستوریزه با شیشه شیرش میخورش
بچه من شیر خودمو میخوره
پسر من شبا اگر شیشه اش نباشه شب نمبخابه دیونه میشه شیر خشک دیگ نمیدم فقط شیشه خالی وقتی خیلی دیگ بهونه میگیره
دختر من هنوز شب موقع خواب و گاهی صبح زود که بیدار میشه شیر خشک با شیشه میخوره...چرا ناراحتی ایرادش چیه😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.