سلام مامانای عزیز،تو سرماخوردگی چه داروهایی مجازه بخوریم،

۴ پاسخ

من دکتر نرفتم ولی حالم خیلی بده چکار کنم سردرد بینیم گرفته گلودرد گوش درد بیحال و....

به من استامینوفن ۵۰۰داد با آموکسی سیلین هر ۸ساعت با سیتریزین باز زنگ زدم از دکتر خودم پرسیدم گفتم اشکال نداره استفاده کن

استامینوفن ۲۵۰. آموکسی سیلین ۱۲۵ . دوز پایین که واسه کودکان تجویز میکنن مناسبه

سلام عزیزم من سرما خوردم دکتر دیفن هیدرامین ساده برام نوشت با استامینوفن ساده 500

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وششم بارداری