۲ پاسخ

اصلا نبر خطرناکه عزیز

صبر کن سرفه هاش بهتر بشه بعد ببرش
خدایی نکرده مریضی تو بدنش باشه .واکسن زدن خوب نیست

سوال های مرتبط