من تو ۴۰ هفته بودم درد شدیدش ۲-۳ ساعته میتونی اپیدورال بزنی درد قابل تحمل تر میشه
امپول فشارنمیزنن الان برات باید 40هفتت هم پر بشه بعد
بعدش قرص میدن امپول نیست
من ک از 8شب تا 10صبح 4دوز بهم دادن فقط ی درد پریودی کم میگرفتم
اخرش سزارین شدم
اره من ۳۷ هفته ۴ روز زایمان کردم میتونی تجربم رو بخوبی
من ۳۷ هفته بودم کیسه آبم پاره شد با آمپول فشار دردام شروع شد
بازم حس میکنم دردام خوب بود میشد تحمل کرد
عزیزم آمپول فشار بزنن دو ساعته بچت به دنیا میاد فقط عذاب هاش خیلی سخته فقط آدمو مجبور به جیغ زدن میکنه
آره دختر اولمزاییدم درد ک داره ولی چاره چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.