۶ پاسخ

خوشحال باش دوری دوستی😅 منم ماهی یبار میاد بخدا بهتره وقتی خونس خیلی دعوا داریم

شوهرم راننده ماشین سنگینه اکثرا نیس وقتیم هس تومکانیکیاس خخخخ اتفاقا وقتی خونس یجوریم راحت نیسم انقد ک به نبودش عادت کردم😃

شوهر من پالایشگاه کار میکنه ۱هفته خونه ۱هفته سرکار
الان ۵ساله همینه اوضاع
راستش من راضیم چون تو اون ۱هفته ک نیست همش بیرون و دورهمی و تفریح دخترونم😆

شوهر من هفته ای یبار میاد خونه

نه خدارو شکر وگرنه میمردم، امروز بعد از دوهفته رفته سرکار قلبم گرفته🥲

شوهر من دو روز سرکار هست دو روز خونه ی شهر دیگه هم هست با بچه خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی