خوشحال باش دوری دوستی😅 منم ماهی یبار میاد بخدا بهتره وقتی خونس خیلی دعوا داریم
شوهرم راننده ماشین سنگینه اکثرا نیس وقتیم هس تومکانیکیاس خخخخ اتفاقا وقتی خونس یجوریم راحت نیسم انقد ک به نبودش عادت کردم😃
شوهر من پالایشگاه کار میکنه ۱هفته خونه ۱هفته سرکار
الان ۵ساله همینه اوضاع
راستش من راضیم چون تو اون ۱هفته ک نیست همش بیرون و دورهمی و تفریح دخترونم😆
شوهر من هفته ای یبار میاد خونه
نه خدارو شکر وگرنه میمردم، امروز بعد از دوهفته رفته سرکار قلبم گرفته🥲
شوهر من دو روز سرکار هست دو روز خونه ی شهر دیگه هم هست با بچه خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.