۷ پاسخ

ما بهش میگیم‌سمرق

چه جالب

واییییییی خیلی خوشمزه س
منم کوچیک بودم یکی پیدا کردم خیلی بزرگ بود

چه جالب.خوراکیه؟

وای بچه بودم چقد میرفتیم از اینا در میاوردیم از زیر خاک ما بهش میگفتیم گوگولک 😄خیلی خوشمزه ان

واقعااااا🙄🙄

وااوو

سوال های مرتبط