قند ناشتا ۸۲ بود بعد ک صبحونه خوردم شد ۸۴ خوبه

۶ پاسخ

عاااالیه

چطور فقط دو عدد اومده بالا؟؟ دستگاهت شاید خرابه

من ۸۱ بودم
قند دوساعتم شد ۷۶🤦‍♀️
دفعه ی سومه که تو ۳ ماه افت قند دارم
اما چون علائم آزاردهنده نداره برام مهم نیست

اره عالیه

اره خیلی

عالی شکر خدا قند من بالا۲بارم تکرار کردم قرص قند برام نوشت دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری