۱۲ پاسخ

بفرما گلم

تصویر

منم ۳۳ هفته بستم😁🤍 فرداهم دارم میرم برا سزارین ایشالله ... خوب میکنی میبندی دیگه خیالت راحنه

لیست گذاشتن ب منم بگو خوب کاری میکنی از الان فکری منم باید ببندم دیروز لباسارو شستم🥲

اتفاقا بهترین زمانه الان ساک بستن

سه دست لباس بزار براش جوراب کلاه دستکش .پوشک قمقه اب شیر خشک محض احتیاط شیشه شیر .دستمال مرطوب .پتو دور پیچی ویه پتو دیگه یا قنداق فرنگی .پماد سوختگی همینا کافیه

ساکت چقد قشنگه.
چند گرفتی؟

شونه اگر عکاسی داری ببر. وگرنه بچه کلاه سرشه

خوب کاری میکنی میبندی منم بستم چون زایمان زودرس دارم دکترم گفت زودتر ببندی خیالت راحته

من ۳۰هفته بستم ،تو تاپیکام لیست کردم

من ی ماه پیش ساک و آماده کردم😁😂

۳۳هفته زود نیست برا بستن ساک زایمان؟
من هنوز اتاقشم نچیدم🥺

زود نبند شگون نداره🥲

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ونهم بارداری