من فقط یه دست لباس با کلاه و دستکش و جوراب و پوشک سایز ۰ و دستمال مرطوب و پتو دورپیچ و قنداق فرنگی نیازم شد برا بچه
برا خودم هم شورت و نوار و لباس برا برگشت و دمپایی و شونه و لوازم ارایش و روکش توالت فرنگی هم بردم اما بیمارستان توالت فرنگی نداشت بخش زنان در این حد داغون😂
طبیعی بودم یه روز بستری بودم و همراه هم اجازه ندادن بیاد گوشی بردن هم ممنوع بود متاسفانه برا همین شارژر و گوشی رو نبردم دیگه اما شما ببر شاید اجازه بدن
روز اول شیر نداری معمولا میخوای شیر خشک و شیشه هم ببر که مثل من همش بیدار نباشی بچه نذاره بخوابی
دیگه چیزای دیگه اضافس به نظرم من خودم کلی وسیله بردم همینا لازم شد
۴ دست لباس برا بچه بردم اما کی میخواد عوض کنه اونم برا یه روز سزارین هم باشی نهایت دو دست بسه
♦️چگونه #کیف ملزومات بیمارستان را برای نوزاد آماده کنیم؟؟
💟 دو دست لباس کامل شامل (بلوز،شلوار یا سرهمی،بادی،جوراب،کلاهو دستکش نخی)
💟 یک دور پیچ نازک و سبک
💟 یک پتو مناسب با فصل
💟 پوشک مخصوص نوزاد
💟 قنداق فرنگی
💟 دستمال مرطوب
💟 یک بسته شیر خشک
💟 یک عدد شیشه شیر کوچک
💟 ناخنگیر مخصوص نوزاد
چون بعضی نوزادا وقتی بدنیا میان ناخن هاشون بلنده
💟 یک عدد شیردوش دستی
اینها یک لیست کوچک از لوازم ضروری برای خود نوزاد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.