۲ پاسخ

من فقط یه دست لباس با کلاه و دستکش و جوراب و پوشک سایز ۰ و دستمال مرطوب و پتو دورپیچ و قنداق فرنگی نیازم شد برا بچه
برا خودم هم شورت و نوار و لباس برا برگشت و دمپایی و شونه و لوازم ارایش و روکش توالت فرنگی هم بردم اما بیمارستان توالت فرنگی نداشت بخش زنان در این حد داغون😂
طبیعی بودم یه روز بستری بودم و همراه هم اجازه ندادن بیاد گوشی بردن هم ممنوع بود متاسفانه برا همین شارژر و گوشی رو نبردم دیگه اما شما ببر شاید اجازه بدن
روز اول شیر نداری معمولا میخوای شیر خشک و شیشه هم ببر که مثل من همش بیدار نباشی بچه نذاره بخوابی
دیگه چیزای دیگه اضافس به نظرم من خودم کلی وسیله بردم همینا لازم شد
۴ دست لباس برا بچه بردم اما کی میخواد عوض کنه اونم برا یه روز سزارین هم باشی نهایت دو دست بسه

♦️چگونه #کیف ملزومات بیمارستان را برای نوزاد آماده کنیم؟؟

💟 دو دست لباس کامل شامل (بلوز،شلوار یا سرهمی،بادی،جوراب،کلاهو دستکش نخی)
💟 یک دور پیچ نازک و سبک
💟 یک پتو مناسب با فصل
💟 پوشک مخصوص نوزاد
💟 قنداق فرنگی
💟 دستمال مرطوب
💟 یک بسته شیر خشک
💟 یک عدد شیشه شیر کوچک
💟 ناخنگیر مخصوص نوزاد
چون بعضی نوزادا وقتی بدنیا میان ناخن هاشون بلنده
💟 یک عدد شیردوش دستی
اینها یک لیست کوچک از لوازم ضروری برای خود نوزاد بود

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی