۲ پاسخ

هرچندوقت یه بار یه موجی راه میفته تو گهواره اکثرا شروع میکنن اسکی کردن
شمایی که نمیدونی چجوری باید شروع کرد چرا بچه رو اذیت میکنی!!!
مادر باید از لحاظ روحی و روانی اول خودش اماده باشه... پوشک گرفتن مرحله خیلی حساس و مهمی هست... زیر دو سال و نیم اصلا بهش فکر نمیکنم... شده از خیلی چیزا میزنم و هزینه پوشک رو قبول میکنم اما بچم رو تحت فشار نمیزارم.
دختر بزرگم رو هم بعد از دوسال و نیم با کلی فیلم و بازی و وقت گذاشتن شروع کردم از پوشک گرفتن و خدا رو شکر نه خودش اذیت شد نه خودم
برای این دخترم هم همین تصمیم رو دارم.
خواهرانه بهتون توصیه میکنم در رابطه از پوشک گرفتن و شیر گرفتن زودتر از موعد بیشتر مشورت و مطالعه کنید.

پسر یک ماه خودش میگفت بد یواش یواش پوشک باز کردم هر دوساعت میبرم بد چند روز دیگه هر موقع داشت میبردم

سوال های مرتبط