کیا مثل من بعد از خوردن آب یخ و شیرینی تکونای نی نی رو حس میکنم🥺🥺🥺

۵ پاسخ

اب یخ خوب نیست زیاد نخور

نه من هنوز هیچی حس نمیکنم 🫠

تکوناش چطوریه عزیزم؟منم یکی دوبار مثل حباب که میچرخه حس کردم

من ترشک میخورم و الاسکا بیشتر حرکت میکنه تا شیرینی. وقتی شیرینی میخورم انگار میخابه

چرا من نمیتونم سوال بنویسممممم
فقط میتونم جواب بدم

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری