اب یخ خوب نیست زیاد نخور
نه من هنوز هیچی حس نمیکنم 🫠
تکوناش چطوریه عزیزم؟منم یکی دوبار مثل حباب که میچرخه حس کردم
من ترشک میخورم و الاسکا بیشتر حرکت میکنه تا شیرینی. وقتی شیرینی میخورم انگار میخابه
چرا من نمیتونم سوال بنویسممممم
فقط میتونم جواب بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.