وزن گیری خوب بوده
شما نسبت به وزن اولیه خودش باید حساب کنی،خیلی خوب وزن گرفته نگران نباش،این مقدار کمبود وزن تو یک ماه که بچه بیچاره نمیتونه جبران کنه،کمکم درست میشه
خوبه دیگه.از طبیعی هم بیشتر وزن گرفته
چند هفته زایمان کردی
میره عزیزم جوش نزن
خودت تقویتی بخور بزا شیرت قوت داشته باشه
خوب وزن گرفته که 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.