۹ پاسخ

اره خیلی خوب وزن گرفته خداروشکر.چه شیرخشکی بهش میدین ؟برنامه شیردهیتون چطوریه؟

آره چرا بد باشه

شماهم بچتون بردی واسه معاینه چشم؟

زیادم اضافه کرده
عالی

عزیزم دستگاه اینا نرفت منم وزن بچم پایینه خیلی میترسم

شیر خشک دادی
اره زیادم اضافه کرده
ماهی 1 کیلو باید اضافه کنن

عزیزم زایمان زودرس داشتی؟
که موفع تولد وزنش کم بوده

چیکار کردی🥺
شیر خشکش دادی؟یا شیر خودت
منم بچم‌کمه وزنش ۲۷۰۰ بود

آره عزیزم خوبه
پسرم ۳۵۰۰ بود ۴۰ روزگی ۴۲۰۰
خوب وزنش رفته بالا

سوال های مرتبط