اگه سرکه سیب میخورین یه قاشق توی یه لیوان بریز بعد با نی نوش بخور آخرش دهنت رو با آب خالی بشور چون مینای دندون رو خراب میکنه
شوید و ماست ...قرص اتورواستاتین ۲۰ من میخورم .....روغن زیتون ب جای روغن ..
اب زرشک ، ابغوره
زرشک بجشون میکسش کن هر روز صبح بخور فوری چربیت میاد پایین
من چربیم اومد رو۶۰۰؛۷۰۰بااین اومد پایین ولی تخت نظر دکتر هم بودم قرص هم یه ماه بیشتر نخوردم با رژیم و ورزش خداروشکر نرمال شده ولی من بیشتر عصبی هست حتی قلبم درد میکرد رفتم دکتر گفت قلبت عصبی هست
چربی غذاتو خیلی خیلی کم کن و از روغن ارده کنجد یا زیتون برای اشپزی استفاده کن
اگه با رعایت رژیم پایین نیومد قرص چربی بخور
ولی ۹۰ درصد پایین میاد
شوید خیلی خوبه بخوری
آبغوره ام خوبه
آبغوره هم خوبه بعد هر غذات نصف لیوان بخور
هربار آب میخوری یه سر سرکه سیب بریز تو ابت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.