نه بابا چیزی نمیشه
قراره چی بشه مثلا جیگر چون یکم سنگینه ندیدبهتره ولی خب یه ذره که مزه کنه مشکلی ندارع البته اون جیگر باید پخته تر باشه بچه های من اصلا فرنی و اینا نخوردن فقط غذای سفره الآنم اشکال ندارع نوش جونش
احرژی بد نگیر هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.