عزیزم از دستات مراقبت کن موقع ظرف شستن حتما حتما از دستکش استفاده کن اگر دستشویی هم مثلا سرویس چی را می خواهی تمیز کنی بشی حتما از دستکش استفاده کن بعد از حمام می آی بیرون سریع مرطوب کننده نرم کننده و آبرسان استفاده کن تا همین چند تا مورد مثلا مراقبت کنی دیگه دستات نرمه نرم و مرطوب کننده ای هم برای دستات استفاده کن که به دستت بیفته یعنی پوست دستت قشنگ متوجه می شی وقتی استفاده می کنی نرم و راحتن همین
من همیشه مرطوب کننده میزنم و وازلین حتا قبل از ظرف شستن کرم میزنم دستکش دست میکنم و بعد ظرف میشورم خیلی خوب میشه
کرم مرطوب کننده ثمین ۱۰٪
ببین نمک درشت تو حمام خیس کن بمال به دستات تا لایه برداری بشه بعد وازلین بزن به دستات بعدک بکنش تو دستکش یبار مصرف تا بکی دوساعت بعدم از دستکش دراوردی کرم ابرسان بزن فرقی نمیکنه چی فقط موقع ظرف شستن و لباس شیتن از دستکش استفاده کن
روغن بچه شب بزن صبح نرم نرمه
جنس پوستت اینطوریه دیگه آبرسان بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.