فرزند پروری
اسهال پوشک
دارو تب

تصویر
۷ پاسخ

سوال منم هس لایککم کن خدا اجرت بده خخخ

سوال منم هست. لایکم کن

چشات سگ داره ماشالله

چشات قشنگه😍

به نظر من مدل ابروی خودت خیلی قشنگتر ازین مدلهای لیفت شقیقه ایی هست خیلی جذاب‌تره واقعا این مدلی

لیفت شقیقه نمیمونه،حتی عمیق هم انجام بدی بیشتر از پنج سال نمیمونه.سطحی انجام بدی دوسال میمونه.
نقاهتش سخت هزینه اش بالا و معمولا جای بخیه میمونه.
شما دم ابروهات رو به پایینه فاصله وشم و ابروت رو کم کرده،تنها راهش اینه که دم ابروهاتو بدی بالا.

لیفت شقیقه ک ن ولی خواهرم اول دی ماه رفت تهران وتوی کلینیک عمل بلفاروپلاستی انجام دادواقعاکارش عالی بودمخصوصابخیه های ک زده بودن قبلاخواهرشوهراش وجاریش همین کارومشهدپیش دکترمعروفی انجام دادن ولی جالب نبود الانم عمل لیفت شقیقه رودیدم یکم بخیه وزخم داره ولی بعدش ک عکس گذاشته بودن چقدرتغییرکرده بودن وجوون شده بودهمین یکارکوچیک

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی