فرزند #پوشک اسهال #کودک #تب اسهال #

تصویر
۷ پاسخ

واقعا فکر کنید ندارینش بذارید باشه
حالا ک دیگه خریدین
سعی کنید یجوری روزمرتون رو دربیارید
اگر ماشین دارید با اسنپی چیزی

طلا در بلند مدت سود میده، مثلا حداقل ی سال بعد از خرید بفروشی

منکه بنظرم فروش طلا برای خورد و خوراک خونه اشتباهه..ادم طلا میخره پس انداز که به یه زخمی بزنه...فک کنید ندارید نگهدارید چرا به ضرر میدید

طلا رفت بالای بیست امرو
اسهال سرچ کردم تاپیک رو دیدم

عزیزم احتمالا دوباره شرایط کشور بهم بریزه طلاهاتون نگه دار حداقل یه سرمایه دارین همسرتون برای روزمره بر اسنپ یا داخل مغازه ای چیزی کار کنه

اصلا حرفشم نزززرن
دوستان درست فرمودن فکر کنید ندارید، شرایط برا همه سخته واقعا.

یعنی چی سودی بدین ؟ یعنی نزول؟

سوال های مرتبط

مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی