فرزند #پوشک اسهال #کودک #تب اسهال #

تصویر
۷ پاسخ

نه چرا بد
اتفاقا اشتباه محض پول لباس بدی بمونه توکمد

ن عزیزم چرابدباشه اخه بداینه ک فکرجیب شوهرت نباشی

ن بابا ۰ بدی آخه
خیلیم خوبه چیه اینهمه هزینه کنی برا یه شب عزیزم همون اجاره کن آرایشگاه خوب برو خیلیم بهتره

آره عزیزم اجاره کن بهتره

بله عزیزم کرایه کن اما بهترینشو کرایه کن
به کسی هم لزومی نداره بگی

بهترین کارو میکنی تازه اگر دوستی چیزی داری از اونا بگیر

اتفاق بهتره . گرون بخری میمونه تو کمد دیگه کی میدونه

سوال های مرتبط

مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی