نمیدونم ولی فک کنم بشه
وقتی این همه تجهیزات اورده حتما میشه
معلوم نیست ترامپ تهدیداشو میکنه که ایرانو بکشه پای مذاکره
اگه به تعهداتش عمل کنه ایران میره واسه مذاکره یا باید کوتاه بیاد یا دوباره بزنه که این هم برای آمریکا بده هم ایران
ولی هرچقد ایران مقاومت کنه به نفعشه میبینه ایرانیا کوتاه نمیان اون شاید کوتاه بباد چون بخاطر یه مسائلی مجبوره کوتاه بیاد مردم اونم تو اعتراضن
فقط ایرانی های خارج از کشور جلوی سفارت امریکا هی میگن ترامپ ادامه بده اسرائیل میگه ادامه بده وگرنه ترامپ نمیخواد ادامه بده
فعلا جنگ نمیشه جنگ 12روزه ام همینطور بودگفتن ادامه داره ولی بعد چند ماه یهو دوباره جنگ شد کلاً سیستمشون قاطی داره لامصبا
۹۹درصد ادامه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.