نه اصلا قرداد داری جوابشو نده اصلا زیادم حرف زد برو شکایت کن
نههههه معلومه که نه بهش بگو لطفا دیگه در مورد این موضوع صحبت نکنید من نمیتونم تو این شرایط جنگی دونبال خونه باشم و تا پایان قرارداد میمونم اگر خیلی سختتونه یه جا اجاره کنید
جوابشو نده بگو ما یکساله قرارداد داریم
جوابشو نده بلاکش کن ی عکس از قرارداد خونه بفرست بگو تاریخ تخلیه ما اینه
نه قرار داد داری باید بگی خونتو اجاره نمیدادی میتونم از دستتون شکایت کنم میتونین برین یک جارو کرایه کنین
گلی بلاکش کن کلا جواب نده حوصله داریا
عزیزم شما برو بنگاهی که قرارداد اجاره نوشته بگو این خانم مزاحم میشه و بنگاه باید بهش تذکر بده
جوابشو نده بگو برو یه خونه اجاره کن
ما قراد داد داریم
دیدی باز پیام یا زنگ زد بلاکش کن بره
برو همون املاکی که قرار داد نوشته براتون
به اون بگو
بگو بهش اخطار میدن یه بار دیگه پیام بده ازش شکایت میکنی
درسته وضعیت زندگیش رو هواست اما قرار نیست تاوانشو تو بدی که
اسیریه اثاث کشی و پیدا کردن خونه رو بکشی
بايد بري بپرسي ببيني أصلا ميتونه همچين كاري كنه يا نه
از مشاور املاك بپرس ببين قرارداده يك ساله داريد گفته بعد سه ماه بلند بشيد ميشه يانه
ولي چقدر بي أنصافه ☹️
نه شما قرارداد داری .میتونی شکایت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.