مامانا خرما تنها میتونم بدم ب بچم

۶ پاسخ

نصفش رو با با ابجوش حل کن بده
از کم شروع کن

من از ۶ ماهگی میدادم

من با موز میکس می‌کنم
تو فرنیش میریزم
با سیب پخته میکس می‌کنم

نه از ۸ ماهگی

ن خیلی شیرینه

با یه چیزی قاطی کن بتونه قورت بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان نی نی🥹❤️ مامان نی نی🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۴ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی