من ادکلن سوییت لاو دارم. زمان خودش خیلی گرون نخریذم . تقریبا دو سه روز ماندگاری داره و همه گفتن بو خیلی خوبی داره
نمیدونم هنوزم به کیفیت قدیم هست یا نه
اونا زیاد میزنن
عزیزم عطر اصل معمولا پخش بو و ماندگاری بالایی داره .
خوب عطرای اصلم هم الان خیلی گرونه هم تو ایران اکثرا فیکن
من خودم میدنایت رز لانکوم استفاده میکنم . چند سال نمی خریدم چون اینجا اصلش نبود . پارسال دخترخاله م رفت آلمان گفتم اون برام آورد . اینقدر کم کم مصرف میکنم که زود تموم نشه
لالیک لامور
مگاماره
لیمبو
خیلی دوسشون دارم
مونت بلک لجند
لجند
شالیز
من عاشق اینام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.