اتو مو رمینگتون عالی
اتو مو فیلیپس دارم و راضیم
برس حرارتی هم خیلی خوب لخت می کنه البته اگه مارک خوب بگیری . مثلا بارک بابلیس خیلی خوبه
من اتو مو مک استایلر با سر تیتانیوم خریدم ،خیلی راضی ام
یک سالو نیم پیش از دیجی کالا خریدم ۳ ت
اتو مو مکس خیلی خوبه مدل ۵۴۵۴ قک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.