چرا که نه خدا رو داریم کی از خدا بالاتر
تا خدا هست غمی نیست ❤️
سعی کن مهربونی کنی تو مهمونی بگو بخند سعی کن دل کسی نشکنه
و لذت ببر
دست عموت درد نکنه تو این اوضاع بفکر شاد کردن دل برادرشه
من اصلا حال وحوصله هیچی رو ندارم
ما که عروسی داریم چی؟ 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.