۶ پاسخ

احتمالا درد کاذب
باز برو چک کن

برو دکتر چکت کنه

از منم همینه دیگه چون نزدیکه زایمانمونه این دردا طبیعیه بنظرم، بازم اگه دردات زیاده برو چک شو

هواست باشه برو چک‌ شو احتمالا دهانه رحمت داره باز میشه

به رون پا ؟؟برای من میزنه به لگنم و ایتخون رونم انگار بی حس شده پاهام انقدر که درد میکنه بلند میشم ازخواب برم دسشویی باید بشینم ماساژ بدم. گز گز میکنه و بی حسه اصلا نمیتونم رو پاهام بمونم

دیگه آخراته دیگه ماه درده طبیعیه

سوال های مرتبط