انومالی مگه ازمایش داره یا فقط سونگرافی؟

۴ پاسخ

انومالی ازمایش داره اما همه انجام نمیدن.
ازمایشش مثل اینتی بعد سونو نیس
هفته ۱۶ ازمایش میدن

دوتاش ولی بعضیا ان تی ریسک باشه میده دکتر بعضیا هم عین دکتر من با ان تی خوب بازم مینویسه

اگر 15هفته ازمایش دادی دیگه انومالی ازمایش نباید بدی ولی اگر اون ازمایش ندادی انومالی هم سنوگرافی هم ازمایش

۸تا۱۱ساعت ناشتا
اولش ک میری ادار خون میگیرن ازت بعدش ب فاصله ی ساعت دوبار ازت خون‌میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لاکی مامان لاکی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری