انومالی ازمایش داره اما همه انجام نمیدن.
ازمایشش مثل اینتی بعد سونو نیس
هفته ۱۶ ازمایش میدن
دوتاش ولی بعضیا ان تی ریسک باشه میده دکتر بعضیا هم عین دکتر من با ان تی خوب بازم مینویسه
اگر 15هفته ازمایش دادی دیگه انومالی ازمایش نباید بدی ولی اگر اون ازمایش ندادی انومالی هم سنوگرافی هم ازمایش
۸تا۱۱ساعت ناشتا
اولش ک میری ادار خون میگیرن ازت بعدش ب فاصله ی ساعت دوبار ازت خونمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.