واسه سونو انومالی ۱۸ تموم شد برم یا تو ۱۸ رفتم برم

۳ پاسخ

خود دکتر سونوگرافی به من گفت ۱۸ هفته و ۳ روز بیا

بهترین زمان ۱۸ هفته و دو سه روزه

تو هجده... هفده هفتهووو مثلا دو روز

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته چهلم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری