۵ پاسخ

یه زمانی اینجوری بود بعد خوب شد

اولش اره ولی یکم که میگذره اوکی میشه
اینم بگم پسر من تا وقتی خونه خودمون بودیم چون شهر غریب بودم و کسیو نداشتیم ، میومدیم مرخصی خیلی غریبی میکرد اصلا بغل هیچکس نمیرفت
اما الان که یک ماهه به خاطر جنگ اومدیم شهرستان و دورش شلوغه خیلی بهتر شده

بله پسر منم همینطوره
مخصوصا مردا و کسایی که عینک دارن
ولی بعدش کم کم اکی میشه باهاشون

اصلاا 😂 اتفاقا با مردا راحت تر ارتباط میگیره 😂😂😂

اصلاااا.
خیلی اجتماعیه بغل همه میره خونه کسیم میریم زود میره تو اتاقا و اشپزخونه ببینه چخبره

سوال های مرتبط

مامان کایان و رایان مامان کایان و رایان ۱ سالگی