یه زمانی اینجوری بود بعد خوب شد
اولش اره ولی یکم که میگذره اوکی میشه
اینم بگم پسر من تا وقتی خونه خودمون بودیم چون شهر غریب بودم و کسیو نداشتیم ، میومدیم مرخصی خیلی غریبی میکرد اصلا بغل هیچکس نمیرفت
اما الان که یک ماهه به خاطر جنگ اومدیم شهرستان و دورش شلوغه خیلی بهتر شده
بله پسر منم همینطوره
مخصوصا مردا و کسایی که عینک دارن
ولی بعدش کم کم اکی میشه باهاشون
اصلاا 😂 اتفاقا با مردا راحت تر ارتباط میگیره 😂😂😂
اصلاااا.
خیلی اجتماعیه بغل همه میره خونه کسیم میریم زود میره تو اتاقا و اشپزخونه ببینه چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.