خانوما
این جایی که خط کشیدم درد میکنه
خطرناک نی؟

تصویر
۶ پاسخ

واس منم میگیره ول میکنهه.. ولی من نمدونم باردارم یا ن😕

واسه من دقیقا همین قسمت از دیروز هیییی نبض میزنه

بدن داره خودشو برای رشد نی نی اماده میکنه و رباط ها شل شده که احساس درد داری

درد مداوم؟ یا میگیره ول میگنه؟

برو سونوگرافی یه موقع تخمدانت کیست نگیره البته این جور چیزا عادی ولی بری بهتره

برای منم همینه🥲گهگداری درد میگیره ول میکنع

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری