۵ پاسخ

منم دبروز سایز ۵ ۲۶ تایی گرفتم ۷۳۰

من ۱۲عدد سایز ۴گرفتم ارزونی الان ۸بسته مونده

من میگیرم فقد شبا پوشک میکنم

منکه روزا پوشک استفاده نمیکنم فقط شبا
روزا لاستیکی دکمه داره با کهنه میزارم دوساعتی چون واقعا پوشک گرونه و توان خریدش نداریم خداروشکر چون دوساعتی عوض میکنم یکم باز میزارم هوا میخوره سوختگی نداشته تا حالا

سلام بالای پوشک با قیچی باز کن پمبه هاش بردار پارچه نخی بذار خیلی خوبه

سوال های مرتبط