توروخدا جوابمو بده خیلی استرس دارم
سلام خوبی؟
من یه پیام قدیمی در مورد انتی ازت دیدم
من اصلا دلم راضی نیس که برم انتی
از بس استرس میدن و خطا هم زیاد داره
حالا تو گهواره هی میگن برو برو
میگن بچه رو ب دنیا نمیارن چون انتی ندادی🥺🤦♀️🥲
دارم دیوونه میشم
خدایی تو نرفتی
بچتو ب دنیا میارن؟
استرس گرفتم
معاینه لگنی دوانگشتی لگنت چک میکنن ببینن برا طبیعی خوبه یا نع ولی تحریک دست رحم تحریک میکنن بازشه رحمت
معاینه لگنی فقط نگاه میکنه و با دست چک میکنه چقدر باز شد
تو تحریکی سعی میکنه با انگشت دهانه رو نرم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.