۴ پاسخ

توروخدا جوابمو بده خیلی استرس دارم

سلام خوبی؟
من یه پیام قدیمی در مورد انتی ازت دیدم
من اصلا دلم راضی نیس که برم انتی
از بس استرس میدن و خطا هم زیاد داره
حالا تو گهواره هی میگن برو برو
میگن بچه رو ب دنیا نمیارن چون انتی ندادی🥺🤦‍♀️🥲
دارم دیوونه میشم
خدایی تو نرفتی
بچتو ب دنیا میارن؟
استرس گرفتم

معاینه لگنی دوانگشتی لگنت چک میکنن ببینن برا طبیعی خوبه یا نع ولی تحریک دست رحم تحریک میکنن بازشه رحمت

معاینه لگنی فقط نگاه میکنه و با دست چک میکنه چقدر باز شد
تو تحریکی سعی میکنه با انگشت دهانه رو نرم کنه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نیهان و آیهان مامان نیهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی