۵ پاسخ

من دختراولم۲۵۰۰ب دنیااومد دومی هم ۲۷۰۰ خداروشکر اوکی بودن وهستن .بستگی ب جسه خودتم داره دیگ من بچه هام مثل خودم ریز نقشن البته خداروشکر قدشون ب من نرفت

منم همین بود دکتر ایراد نگرفت بیشتر از دوهفته ایراد داره عقب بیفته
مال من الان ۳ کیلوعه و به گفته دکتر نگران نشم دو هفته اشکال نداره

نه چ مشکلی
به تغذیت برس
تخم مرغ ابپز
جوجه کباب
دلستر
حلیم
بستنی
مغزیجات بخور

من پسرم بخاطر فشارم خون اول سی و هفت بدنیا اومد وزنش هم ۲۷۰۰ بود
خداروشکر هیچ مشگلی نداشت

نه من دخترم همین بود

سوال های مرتبط