من دختراولم۲۵۰۰ب دنیااومد دومی هم ۲۷۰۰ خداروشکر اوکی بودن وهستن .بستگی ب جسه خودتم داره دیگ من بچه هام مثل خودم ریز نقشن البته خداروشکر قدشون ب من نرفت
منم همین بود دکتر ایراد نگرفت بیشتر از دوهفته ایراد داره عقب بیفته
مال من الان ۳ کیلوعه و به گفته دکتر نگران نشم دو هفته اشکال نداره
نه چ مشکلی
به تغذیت برس
تخم مرغ ابپز
جوجه کباب
دلستر
حلیم
بستنی
مغزیجات بخور
من پسرم بخاطر فشارم خون اول سی و هفت بدنیا اومد وزنش هم ۲۷۰۰ بود
خداروشکر هیچ مشگلی نداشت
نه من دخترم همین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.