۵ پاسخ

نه اصلا سنگین نبود

یدونه بود کلا

دوتا تزریقی دوتا خوراکیه

بله . سبک بود تا حدودی عزیزم

همین نیم ساعت پیش زدم دوتا خوراکی و یدونه تزریق بود

سوال های مرتبط

مامان 🐤جوجو ماهان🐤 مامان 🐤جوجو ماهان🐤 ۱۳ ماهگی