۳ پاسخ

یوگا و هر ورزشی هم انجام میدی خیلی نباید سنگین باشه بیشتر با وزن بدنت باشه تا وزنه
من مربی ام یکی از شاگردام با همین روش خوب شد

ایروبیک چون باید اضافه وزن و چربی شکمت از بین بره و اگرم لاغری پیاده روی و فعالیت زیاد داشته باشی پس ایروبیک خوبه

یوگا عزیزم

سوال های مرتبط

یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان قصد بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری