یوگا و هر ورزشی هم انجام میدی خیلی نباید سنگین باشه بیشتر با وزن بدنت باشه تا وزنه
من مربی ام یکی از شاگردام با همین روش خوب شد
ایروبیک چون باید اضافه وزن و چربی شکمت از بین بره و اگرم لاغری پیاده روی و فعالیت زیاد داشته باشی پس ایروبیک خوبه
یوگا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.