من رقص میرم عربی تنده عالیه
طبق تجربه خودم و اطرافیانم بهترین ورزش واسه تنبلی فیتنس هستش
من یعد از دوماه نتیجه گرفتم
من پیلاتس میرم عالیه
اهل کدوم شهر هستی؟
اره ایروبیک، پیلاتس،تی آر ایکس اینا خوبه بازم سرچ کن ببین کدومش رو بیشتر دوست داری
کلاس های آنلاین فیتای فاما رو هم میتونید شرکت کنید
میرین به پذیرش میگید که اومدید ثبت نام کنید اوناام راهنماییتون میکنن
من خودمم خجالتیم و ارتباط گرفتنم سخته سه ماه رفتم سخت گذشت برام نتونستم دوست پیدا کنم ترجیح دادم تو خونه پیاده رویی کنم. اعصابم نکشید اصلا علاقه ندارم ب باشگاه
یوگا هم خوبه چون ی حرکات لگنی خوبی داره
پیلاتس هم میگن خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.