عزیزم این سوال واقعا اشتباهه چون ناخوداگاه باعث مقایسه میشه و فکرتونو درگیر میکنه
دختر من زمان تولد ۲۷۰۰بود الان که تقربیا نزدیک سه ماه هست ۴۹۰۰شده من خودم از وزنش راضی نبودم اما دکترش گفت نرمال وزن اضافه کرده در صورتی که بچه های دیگ ممکنه تو این ماه دوبرابر دخترم باشن
نباید اصلا مقایسه کنی
بچتو مقایسه نکن هر بچه ای از نظر ساختار بدنی و ژنتیک باهم فرق داره بچت رشد عادی داره نگران نباش
اصلا نباید مقایسه کنی وزن هر بچه به تولدش بستگی داره دخترمن کم وزن دنیا اومد ۲۶۰۰الان نسبت به وزن اولیه خوب رشد کرده دوستم بچش هم سن دخترمنه ولی تپل تره چون وزن اولیش بیشتر بود بچت رو با کسی مقایسه نکن نسبت به وزن تولد خودت بسنج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.