۶ پاسخ

من خیلی سخت میتونم اینکارو بکنم مخصوصا اگه طرف فامیل باشه خیلی دوست دارما ولی نمیتونم
اما پارسال با یکی از دوستای صمیمیم ک ازدوران دبیرستان باهم بودیم تموم کردم دیگه و واقعا راحت شدم
خیلی دوستش داشتم روزای خیلی خوبی داشتیم گذشته اما بشدت ادم سمی بود و دیگه داشتم اذیت میشدم
الان خیلی خوشحالم خیلی خوبه که بتونی ازشر ادمای سمی زندگیت خلاص شی

منم برا ارامشم خواهرای شوهرمو حذف کردم
ولی ترکش هاشون کم و بیش میرسه
ولی حذف ادمای سمی بهترین کاریه که در حق خودمون میکنیم

کار درستی می‌کنی عزیزم منم حذف کردم الان آرامش دارم

آخی چ دفتر های قشنگی

منم امسال یه پلنر برای خودم درست کردم بنا به سلیقه ام 🩷

کار درستی میکنی 👏👏

چجوری عزیزم به منم یاد بده

سوال های مرتبط