۶ پاسخ

دختر منم هنوز موقع خواب شب و روز میخوره ولی قصد دارم بعد از این اوضاع ترکش بدم کم کم اما دلم نمیخواد آزارش بدم ک اذیت بشه دندون هاشم هیچ مشکلی ندارن عالیه عالی هستن
داداشش هم تا سه سال و سه ماه خورد و الان دندون هاش خیلی عالی و صاف و بدون کوچکترین مشکلی هستن

دختر من هنوز میخوره خیلی ام وابسته اس

پسر من ۷-۸ ماهی میشه که دیگه پستونک نمیخوره هر چه زودتر بگیرین بهتره چون وابستگیشون بیشتر میشه مدل دندون پسرم همه کج بود با اینکه از اول بهت پستونک ارتودنسی اونت میدادم به محض اینکه ازش گرفتم دندوناش صاف شد

نه عزیزم یکسالگی خودش کنار گذاشت

من دوسالگی گرفتم

دختر من هنو شبا میخوره تا بخابه نمیدونم چطور ترکش بدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی