۴ پاسخ

بچه های خواهرشوهرم ۳۰ هفته دنیا اومدن و الان ده سالشونه

منم درد واژن دارم کم و زیاد میشه طوری که نمیتونم قدم بردارم طول سرویکس تو انومالی ۳۷یود

پسر اولم ۲۸ هفته و ۴ روز دنیا اومد
اره نگران نباش
درد واژن داری چک سیروکس رفتی ؟؟
سرکلاژی ؟

از هفته ۲۸ به بعد
بچه تقریبا کامل شده و میمونه عزیزدلم
نگران نباش من تو این هفته درد شدید لگن دارم
چیزی نیست داره بزرگ‌تر میشه فشار میاره

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری