دوستان کسی میدونه هزینه انومالی الان چقدره؟

۳ پاسخ

انومالی نمی‌دونم ولی من سونو معمولی برای چکاپ قبل عید رفتم ۶۱۵ بود الان رفتم ۱۲۰۰🤦🏻‍♀️🥲
دوبرابر شده انومالی هم قبل عید ۲۲۰۰ بود حتما الان ۴٫۵ شده

برو قرآن عترت

۶۰۰اینا

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۴ سالگی