۱۵ پاسخ

زورم میاد این همه امکانات داره کشورمون بهمون صدقه میدن همینا بدبختمون کردن خدالعنتشون کنه

یه ۵ کیلو روغن و یه بسته پوشک

من یکجا میدمش مای بیبی😬

احتمالا یه بسته برنج،البته روشم باید یچیز بذاریم

ما 25 ام شارژ میشه

لوبیا.تن. ماکارونی

من برنج هاشمی میخرم ده کیلو، البته بقیشو از خودم میزارم

مگ میدن این ماه هم؟
واسه ما ک موجودی صفر هس

مرغ وتخم مرغ و ی روغن....البته روشم باید بزارم

من گوشت میخرم

تا الان فقط گوشت گرفتم

من بیشتر گوشت یا گوشت چرخی میگیرم

وقتی دوقلو داری میتونی ۳ بسته پوشک بخری

اون ماهم هنوز نگرفتم 🥴
احتمالا با این ماه برم گوشت بگیرم ۶ ملیون میشه هر دو ماه

یه کیسه برنج

سوال های مرتبط