۶ پاسخ

قد و وزنشون خوبه که دختر من خیلی ریزه مونده نمی‌دونم چیکار کنم الان تاپیک گذاشته بودم در این مورد

توی ذره بین سرچ‌کن ببین نرمالش چندتا چنده و اگر بهداشت گفت کمه یا نرمال نیست که هست
ببرشون زیرنظر متخصص ویتامینارو تغییرمیدن

وزنشون خوبه عزیزم.

وزناشون خیلی خوبع که نسبت به دو قلو

وای پسر منم هیچی نمیخوره از صبح تا شب فقط دو شیشه شیر می‌خوره
مال دندوناشونه نگران نباش

دیگه کم کم اضافه میکنن جانم اگه قرار باشه هر ماه یک کیلو بیاد وزنشون پنج سالگی هفتاد کیلو هستن،همینکه اضافه کرده خوبه

سوال های مرتبط