نه ضرر نداره من دوبار مریض شدم عفونت گرفتم هر دوبار دکتر بهم داد
من ازيترومايسين خوردم شب دوم مثل ديشب بچه م هلاك شد از بس گريه كرد يبوست شده بود….ديگه تصميم گرفتم انتي بيوتيك نخورم…توهم نخور …از داروخانه آب سرم بگير در روز چندين بار توي دماغ و دهنت بريز و قرقره كن…
ن عزیزم چیزی نمیشع من سربچه اولم سینه هام زخم بود روزی ۸تا چرک خشک کن میخوردم
نیم ساعت بعد قرص بهش شیر بده
نه ضرر نداره ولی زیاد بخوری شیرت خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.