۳ پاسخ

منم اول اردیبهشت دارع از الان استرس دارم😅

مگه نباید دقیقا وقتش میزدی
۲ماهگیشو دیر زده بودی اخه

هر چهارساعت بهش استا بده تا فردا خوب میشه

سوال های مرتبط