نهار گل پسر 🧸
پوره سیب زمینی و کلم بروکلی🥦🥔

تصویر
۷ پاسخ

همه میگن سفته ولی دختر منم همینجوری میخوره آبکی زیاد دوس نداره البته با ماست یا چیزی که تند تند گلوش گیر نکنه هی بخاد وسطش آب بخوره

عزیزم سفت شده سر دلش میمونه با شیر خشک رقیق کن روغن زیتون هم بریز یوبس نشه

نوش جان

حس میکنم یکم سفته ‌توش کره یا روغن زیتون بریز حتما .نوش جانش بشه

نوش جونش ❤️
دختر من تازه صبحانه خورده ناهار هم براش سوپ میذارم

نوش جونش

خیلی سفت نیست؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی