۹ پاسخ

عالی وزن گرفته

نه عالیه دخترمن۳۴۰۰به دنیا اومد الان۵ونیمه

دختر منم ۵ کیلو شیرخودمو میدم

وزنش خوبه دختر من الان ۵کیلو نیم وزن تولدش ۳کیلو بوده

عالیه باید ۴ ماهگی وزنشون دو برابر باشه

نه عالیه منم وزن تولدش همین بود. بعدا شد۴۵۰۰

خیلی هم عالی،ماهی ۹۰۰ گرم باید اضافه کنه که بیشترم کرده💚تنش سلامت

نه عالیه

چ شیری میخوره

سوال های مرتبط