عالی وزن گرفته
نه عالیه دخترمن۳۴۰۰به دنیا اومد الان۵ونیمه
دختر منم ۵ کیلو شیرخودمو میدم
وزنش خوبه دختر من الان ۵کیلو نیم وزن تولدش ۳کیلو بوده
عالیه باید ۴ ماهگی وزنشون دو برابر باشه
نه عالیه منم وزن تولدش همین بود. بعدا شد۴۵۰۰
خیلی هم عالی،ماهی ۹۰۰ گرم باید اضافه کنه که بیشترم کرده💚تنش سلامت
نه عالیه
چ شیری میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.