۴ پاسخ

تو عکسی که مامان ماهلین فرستادن تقریبا همونجایی ک کف پای بچه هست اون دکمه اونجاس مثل گیره هست فشار بدین

قسمت پایینش تقریبا کناره اون قرمزه که کمربند رو میزنین یه دکمه مانند هست فشار میدین کمربندا رو میکشین بلندتر میشه باز اگرم نخواستین بندشو همونجا میکشین کوتاه میشه

یه چیزی این پایین داره که میشه بندشو بزرگ تر کرد. باید برم تو ماشین عکس بگیرم، ندارم عکسشو

اره خیلی سخت بسته میشه
منم فکر میکنم یکم بزرگتر بشه دیگه بسته نشه نمیدونم والا🤔

تصویر

سوال های مرتبط