۳ پاسخ

من گرفتم بعد زایمانم
از ۱۲ ساعت فست حساب میشه ولی بخوای تاثیر خوب ببینی ۱۴ الی ۱۶ ساعت باید فست بمونی
یعنی فقط مایعات بی کالری بخوری مثل قهوه دمنوش چای و آب خالی یعنی بی قند و نبات و اینا دیگه
بعد از ۱۶ ساعت هم که خواستی فستت رو بشکونی باید غذای کالری مجاز و خوب بخوری بهترینش اینه با یه وعده پر از پروتئین شروع کنی
پروتئین زیاد
کربوهیدرات و قند و چربی خیلی کم
و تمام تایمی که فست نیستی رو کالری شماری کنی رعایت کنی
اینجوری نیستی فقط فست باشی بعد تو تایم خوردنت هر چی دلت خواست بخوری
تو تایم خوردنت بیشتر از نهااااایت ۱۲۰۰ کالری نخور
قند و اینا نخور حذف کن شیرینی اینارو

رژیم فست خوبه ولی اگر کل روزای هفته فست باشی متابولیسم بدنت داغون میشه،(فستم اینجوریه که شونزده ساعت بغیر از آب و چای چیزی نمیخوری و توی هشت ساعتی که میمونه وعده هات میخوری)برای کسایی که ریزه خوارن خیلی جوابه ولی نه هرروز

سوال منم هست یکی کامل توضیح بده

سوال های مرتبط